El Frente de Estudiantes avanza, ¡queda constituida la Dirección Nacional en Galicia!

 

Galego

Por fin temos Fronte de Estudantes en Galicia, ¡contactanos se queres participar!

Fai uns meses nacía a Fronte de Estudantes en Santiago de Compostela grazas ao traballo e movilización da SUMA do estudantado. Continuamos con ese traballo e así ,hoxe, podémosvos dicir que contamos xa con presenza nos seguintes lugares da nosa comunidade: Ourense, Vigo, Santiago e Lugo. 

Para nós é una noticia moi importante, xa que porfín hai un sindicato estudantil de base, que aposta por facer da organización estudantil una verdadeira ferramenta que, en última estancia, permita a transformación integral do modelo educativo, loirando sempre por una educación pública, gratuíta, de calidade, laica e ao servizo do pobo traballador. 

Desde a Fronte de Estudiantes animamos a todo aquel que alguna vez sentiuse vulnerabilizado polo noso sistema educativo a unirse nunha loita colectivo, unida e real. Depende de ti!

Castellano

Por fin tenemos Frente de Estudiantes en Galicia, ¡contáctanos si quieres participar!

Hace unos meses nacía el Frente de Estudiantes en Santiago de Compostela gracias al trabajo y movilización de SUMA del estudiantado. Continuamos con ese trabajo y así, hoy, podemos decir que contamos ya con presencia en los siguientes lugares de nuestra comunidad: Ourense, Vigo, Santiago y Lugo.

Para nosotros es una noticia muy importante, ya que por fin hay un sindicato estudiantil de base, que apuesta por hacer de la organización estudiantil una verdadera herramienta que, en última instancia, permita la trasformación integral del modelo educativo, luchando siempre por una educación pública, gratuita, de calidad, laica y al servicio del pueblo trabajador. 

Desde el Frente de Estudiantes animamos a todo aquel que alguna vez se haya sentido vulnerado por nuestro sistema educativo a unirse en una lucha colectivo, unida y real. 

¡Depende de ti!

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *